Dobrodošli na Famous Life forum! Možete odabrati svoju omiljenu zvijezdu i ući u glamurozni svijet poznatih. Uživajte i zabavite se s nama!

Join the forum, it's quick and easy

Dobrodošli na Famous Life forum! Možete odabrati svoju omiljenu zvijezdu i ući u glamurozni svijet poznatih. Uživajte i zabavite se s nama!
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

Učionica Engleskog jezika

5 posters

Go down  Poruka [Stranica 1 / 1.]

1Učionica Engleskog jezika Empty Učionica Engleskog jezika sub srp 24, 2010 5:54 pm

Lady Cullen

Lady Cullen
Admin
Admin

Ovdje je učionica engleskog jezika. Profesor je onaj koji se prvi prijavi Wink

https://famous-life-forum.forumhr.com

2Učionica Engleskog jezika Empty Re: Učionica Engleskog jezika sub srp 24, 2010 5:58 pm

ℓєηα

ℓєηα

Ja sam Lena, i vaša sam profesorica engleskog. Biti ću vaša profesorica muzikologije.Domaće zadatke ćete mi slati na PM da ne bi bilo slučajno kopiranja.Sva pitanja koja imate možete me pitati u mojoj kancelariji.Ocjene dajem od 1 do 5, ako netko ne dođe na nastavu dobija minus kao i neopravdani.Tri misnusa su jedan,a tri plusa za ocjena više. S nastavom počinjem kada se prijeve najmanje tri člana.

P.S. Ovo je vaša učionica engleskog:
Učionica Engleskog jezika Classroom-424



Zadnja promjena: ℓєηα; ned srp 25, 2010 11:23 am; ukupno mijenjano 1 put.

3Učionica Engleskog jezika Empty Re: Učionica Engleskog jezika sub srp 24, 2010 6:40 pm

Ashley_

Ashley_

prijavljujem se Učionica Engleskog jezika 805680

4Učionica Engleskog jezika Empty Re: Učionica Engleskog jezika sub srp 24, 2010 6:44 pm

Ana

Ana

Ashley_ je napisao/la:prijavljujem se Učionica Engleskog jezika 805680

http://fashionlife.forumhr.com/forum.htm

5Učionica Engleskog jezika Empty Re: Učionica Engleskog jezika sub srp 24, 2010 7:10 pm

мιηנα

мιηנα
Moderator
Moderator

EDIT-ujte post u prijave za časove...Žnaci tamo se prijavljujete...