Dobrodošli na Famous Life forum! Možete odabrati svoju omiljenu zvijezdu i ući u glamurozni svijet poznatih. Uživajte i zabavite se s nama!

You are not connected. Please login or register

Učionica Plesa

Go down  Poruka [Stranica 1 / 1.]

1 Učionica Plesa on čet srp 15, 2010 3:35 pm

Ovo je naša učionica plesa. Profesor je onaj tko se prvi prijavi.

Korisnički profil

2 Re: Učionica Plesa on ned srp 25, 2010 12:55 pm

Ja sam Ashley i vaša sam profesorica plesa. Domaće zadatke ćete mi slati na PM da ne bi bilo slučajno kopiranja.Sva pitanja koja imate možete me pitati u mojoj kancelariji.Ocjene dajem od 1 do 5, ako netko ne dođe na nastavu dobija minus kao i neopravdani.Tri minusa su jedan,a tri plusa za ocjena više.

Msm da vas se dosta prijavilo tamo u prijavnicama još ću provjerit,tako da možemo počet s nastavom sutra u 16h!! Vaša

Ovo su moji učenici zasad
Fashion.Lady
Animals Whisperer
Mia____<3
Tina_Tixy :**
_Biebers Shawty_
мιηנα

Zadnja promjena: Ashley_; čet srp 29, 2010 12:33 pm; ukupno mijenjano 2 put/a.

Korisnički profil

3 Re: Učionica Plesa on uto srp 27, 2010 4:00 pm

1.SAT

PLES je ritmično pokretanje tijela prema zvucima glazbe,pojedinačno,u parovima ili u skupinama, Ples prati čovjeka od pamtivijeka a u svojim počecima bio he motorička reakcija na određene emocije,na pojačano veselje,strah,žalost,ljubav ili mržnju. Motoričke reakcije na ta uzbuđenja bili su živahni, iracionalni,ali vrlo izraženi sljedovi pokreta koji su višekratnim uzastopnim ponavljanjem poprimili određeni ritmički obrazac i pretvorili se u ples.
Naučit ćemo kako se pleše engleski valcer!

ENGLESKI VALCER
To je jedan od osnovnih standardnih plesova. U plesnim školama jedan je od prvih na programu učenja.

Za domaću zadaću,koju ćete mi naravno poslati na PM,morate odabrati svog plesnog partnera,dakle poslat ćete mi sliku!! Rok-od 27.-30.srpnja
Have fun
Vaša

Korisnički profil

4 Re: Učionica Plesa on uto srp 27, 2010 8:26 pm